محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


بررسی فیلم مادر

"ستاره فیلم"، آن موجود مرموز که کاریزمای کورش همه را به مدار مقاومت ناپذیر خود می کشاند، در حال تبدیل شدن به گونه ای در حال انقراض است. این باعث می‌شود جنیفر لوپز - یک ستاره بی‌نظیر سینما - معادل یک پلنگ برفی باشکوه روی صفحه باشد. لوپز به راحتی می تواند یک فیلم را به تنهایی حمل کند و آخرین پروژه او، فیلم مادر خوش شانس است که او را دارد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

این بدان معنا نیست که جدیدترین فیلم کارگردان نیکی کارو ("مولان") و تیم فیلمنامه نویسی به رهبری خالق "زیر زمین"، میشا گرین، بدون ستاره خود کاملاً غرق می شود. مانند بسیاری از فیلم‌های نتفلیکس، «مادر» می‌تواند در پس‌زمینه، در حالی که اتاق نشیمن را مرتب می‌کنید یا به ایمیل‌های تلفن خود پاسخ می‌دهید، استفاده کنید. چیدمان فیلم جاسوسی به اندازه کافی عمومی است که بتوان در حین انجام کار دیگری دنبال کرد و انگیزه های تبهکاران تنها به همان اندازه مشخص است که داستان به آنها نیاز دارد، یعنی اصلاً خیلی خاص نیست.

فیلم مادر برای منتقدان در سینما اکران شد، جایی که چیدمان همه جانبه باعث می‌شود بخش‌های رنگ‌به‌تعداد طرح واقعاً برجسته شود. تعداد انگشت شماری از انتخاب های سبک عجیب و غریب نیز در این قالب توجه را به خود جلب می کند: یک موتیف بصری تکرارشونده از عکس های زاویه باز با لبه های تار. به نظر می‌رسد ویرایش‌های عجیب و غریب و پرشتاب، کمبود پوشش در مجموعه را جبران می‌کنند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

اما پرده بزرگ همچنین بوم بزرگتری را برای مکان‌های زیبای فیلم، مانند خلیج وحشی Tlingit، آلاسکا، خیابان‌های غرق‌آلود هاوانا – و اوه، سینسیناتی، اوهایو، فراهم می‌کند. (هر جاسوسی به مکانی برای مخفی شدن نیاز دارد.) مهمتر از آن، این مکان برای چهره لوپز دارای املاک بیشتری است.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

در بیشتر موارد، آن لیوان میلیارد دلاری در «مادر» بیانگر عزم تلخی است که با یک خبرچین ناشناس اف‌بی‌آی (لوپز) و نگهبانش کروز (عمری هاردویک) آغاز می‌شود که به سختی از یک حمله خونین به یک خانه فرار می‌کنند. خانه امن FBI در حومه ایندیانا. خبرچین به زودی به مادر تبدیل می شود، زیرا جاسوس سابق باردار در حالی که در بیمارستان در حال بهبودی از زخم هایش است، دختری به دنیا می آورد. او دو راه دارد: یا با نوزاد فرار کند و برای همیشه فرار کند یا حقوق والدین خود را امضا کند تا دخترش بتواند زندگی عادی داشته باشد. او دومی را انتخاب می کند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

با این حال، او هرگ تعهد عاطفی خود را کنار نمی گذارد. و او همچنان مشتاقانه از کناری تماشا می کند و منتظر روزی است که گذشته او نیز زندگی زوئی جوان (لوسی پیز) را شکل دهد. و در واقع، درست بعد از تولد 12 سالگی زویی، دوست و معتمد مادر، جونز (پل راسی)، با پیامی به کابین جدا شده اش در کنار دریاچه آلاسکا می آید: زویی در خطر است. وقت رفتن است

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

همانند دوران مشهور او به عنوان یک رقصنده قطبی در «Hustlers»، بیشتر هیجان در «مادر» تماشای لوپز در حال حرکت است. او چاقو را در نبرد تن به تن می چرخاند. او در تعقیب و گریز شهری از روی سقف ماشین ها می پرد. حتی حرکت ظریف پر کردن و خم کردن یک تفنگ تک تیرانداز در حالی که روی پشت بام دراز کشیده است، وقتی او این کار را انجام می دهد، هیجان انگیز است. لوپز پیشینه خود را به عنوان یک رقصنده با سهولت یک حرفه ای کارکشته به رقص اکشن شنی تبدیل می کند.

فیلم تقریباً در نیمه راه تغییر می کند، زیرا زوئی و مادرش برای یک جلسه پیوند ترکیبی و دوره بقا در بیابان که منجر به فینال اکشن آتشین می شود، به کابین مامان عقب نشینی می کنند. «مادر» احتمالاً بیش از حد طولانی با ۱۱۵ دقیقه است، اما به سختی می‌توان گفت که کدام صحنه‌ها، به‌ویژه، می‌توانستند بریده شوند. در لحظات آرام‌تر، لوپز و همبازی جوانش، پائز، نقش‌های قانع‌کننده‌ای را به‌عنوان یک مربی بداخلاق و دانش‌آموز ضعیف ارائه می‌دهند.

 

در هر صورت، فیلم می‌توانست بیشتر از این لحظات استفاده کند، که در مقایسه با آدم‌های بد مقوایی که جوزف فاینس و گائل گارسیا برنال بازی می‌کنند، واقعی و ملموس است. به ما گفته می‌شود که هر یک از این مردان می‌توانند پدر زویی باشند، و این وسواس آنها با The Mother است که بقیه داستان را پیش می‌برد. در صف باش رفقا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com